9 Şubat 2016 Salı

Maybelline New York Volume Express




Merhabalar.. 

Maybelline new York volume express maskarası benim favori maskaram. Bu maskarayı bilmeyen yoktur galiba. Çünkü bayadır piyasada.  Olduğunu tahmin ediyorum. 10 ml lik bir ürün. Normal fiyatı 15-20 tl arasında gratis veya diğer mağazalarda ama bim veya a101 de indirimde geldiqinde 9.95 tl ye alabilirsiniz. Ben indirimde dört adet almıştım şuan bir tanesini açtım. 6m yani süresi altı ay.  Diğerleri ambalajı açılmadığı için hava almadığından bozulmaz diye umuyorum :) 




Maybelline new York volume express maskarasının fırça yapısı Avonun spectra Lach markasına benziyor. Bende silikon bazlı fırçalar değilde bu tarz normal eski tip fırçaları daha çok seviyorum.  Benim kirpiklerime daha uyumlu çünkü. 




Benim kirpiklerim açık renktir yani simsiyah belirgin degil. Maskara ile belirginleșip takma kirpik etkisini qörebiliyorum ancak.  Maskarasız bir hayatı düşünemiyorum zaten :)  gözlerim lens bu arada onunla ilqilide yazı yazıcam mutlaka foto montaj sananlar için açıklama yapmak istedim.  Bu maskaraya has bir şekilde takma kirpik etkisi qörüyorum sizdede kesinlikle olur demiyorum.  Kesinlikle yanlış anlamayın çünkü her insanın kirpik yapısı farklıdır.  Benim kirpiklerim doğuştan kıvrık ve yukarı doğrudur.  Ben ucuz kalitesiz bir üründe   bile aynı hacimi yakalıyorum. Yani yapı meselesi birazda.




Konumuza dönecek olursak fırça yapısını sevdim demiştimm.  Çünkü tek tek ayırıyor :)  en çok bu yönünü seviyorum.  Topaklanma yaşamadım bu maskarada.




Ben hiç bir maskarayı zaten tek kat kullanmam.  Bunu da iki veya üç kat kullanıyorum. Ona resmen yapış yapış yapısı yok. Hafif doğal qörünümlü bir yapısı var ağırlık yapmıyor.




Umarım fotoğraftan bellidir.  Dolgunluk veriyor mu bence evettttt veriyor. Dediğim gibi yapı ile ilgili ben bu maskara ile ilgili birçok yazı okudum bazıları gereksiz ise yaramaz bir maskara olduqunu söylüyorlar dolqunluk yok diye.  Ama bende o etkiyi qöstermedi yarı yolda bırakmadı beni ☺ tek tek ayırıp güzel bir qörüntü verdi dolgunlukta benim için gayet güzeldi.



Peki ürün  vaatleri nelerdir hemen bakalım. 

*Gelişmiş formülü sayesinde kirpiklerinizde üç kata kadar fazla hacim, harika kıvrımlar. Gözlerinizi aydınlatıp güzelliklerini ortaya çıkaracak bir ürün. 


Vaatleri gibi mi bence evet gayet başarılı bir ürün oldu benim için. İndirimlerden yakalayabilirsiniz.  

Sevgiyle kalın ☺



Modalizalifess


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder