1 Şubat 2016 Pazartesi

FLORMAR 363 OJE



Kırmızı renk benim için bir tutkudur. Özellikle hemen hemen her bayanın tırnaklarına yakışan bir renk diye düşünüyorum :)  tabiki kırmızının bir çok tonu var aslında ama ben flormarın 363 numaralı rengine bayılıyorum.







Bu ton ne çok açık bir renk ben burdayım derdirtiyor nede çok koyu bir renk yani ben bu rengi hem yazın hemde kışın rahatlıkla kullanabiliyorum :)  bende çok açık bir kırmızı da var ancak onu bahar ve yaz aylarında kullanmayı tercih ediyorum.  Koyu bordoya yakın bir kırmızı tonunuda kışın tercih ediyorum.  Bu renk anlayacağınız ikisinin arasında :)  ve ben her dönemde rahatlıkla kullandığımı söyleyebilirim :) 







Flormar ojelerinin genel yapı olarak fırça yapısını seviyorum. Benim tercihim ince fırça kullanım olarak daha çok kolaylık sağlıyor. Kalın fırçalalar da açıkça ben hakim olamıyorum sanki :)  bu oje yaklaşık bir yılı aştı elimde ve bir bozulma yaşamadım. İlk qünlerdeki qibi olmasada yinede akışkan yapısını halen koruyor.  Bozulan oje zaten donuk olur sürülmez. Parça parça kötü bir qörüntü bırakır. Bu yüzden flormar diyorum :)  hem fırça yapısı hem içerisindeki o akışkanlık sayesinde kolay bir şekilde sürmemi sağlıyor :)  
Blogun sonuna geldik sanırım ☺☺☺
Sevgiyle kalın ☺



Posted via Blogaway


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder